Etický kodex

Vztahy maséra a klienta

Povinností člena AČM (dále označen jako „masér“) je poskytovat klientům služby v nejvyšší kvalitě.

Komunikace s klientem probíhá bez předsudků, důstojně a masér respektuje všechna jeho přání a požadavky.

Masér si je vědom dosahu svého jednání, svých slov a činů, a proto zodpovědně podává jednoznačné a pravdivé informace.

Masér vždy jedná promyšleně, ke každému klientovi přistupuje individuálně, zná dopad svých technik a nikdy neohrozí klientovo zdraví.


Profesionalita

Masér vždy dodržuje veškeré zákony a hygienické požadavky vztahující se k jeho profesi, dbá na svůj vzhled, upravenost a čistotu.

Prostory služeb jsou vždy vhodně a důstojně připraveny.

Masér se zavazuje o sobě uvádět jen pravdivá fakta.

Masér před výkonem zjistí anamnézu klienta a posoudí vhodnost jednotlivých praktik.

Masér vždy provádí jen ty služby, na které je kvalifikován. Pokud po objektivním posouzení svých dovedností a praxe nazná, že je to nutné, odkáže klienta na odbornou pomoc do zdravotnického zařízení.

Masér usiluje o profesní dokonalost pravidelným sebehodnocením, nalézá své silné a slabé stránky. Slabé stránky eliminuje, silné rozvíjí a neustále rozšiřuje svoje odborné zkušenosti.

Masér nikdy neexperimentuje na klientech.


Naše vize

Asociace českých masérů vzdělává své členy, sdružuje je, vyvolává diskuzi nad společnými tématy a také jedná např. se státními orgány.