Etický kodex
Vztahy maséra a klienta
Povinností člena AČM (dále označen jako „masér“) je poskytovat klientům služby v nejvyšší kvalitě.
Komunikace s klientem probíhá bez předsudků, důstojně a masér respektuje všechna jeho přání a požadavky.
Masér si je vědom dosahu svého jednání, svých slov a činů, a proto zodpovědně podává jednoznačné a pravdivé informace.
Masér vždy jedná promyšleně, ke každému klientovi přistupuje individuálně, zná dopad svých technik a nikdy neohrozí klientovo zdraví.
Profesionalita
Masér vždy dodržuje veškeré zákony a hygienické požadavky vztahující se k jeho profesi, dbá na svůj vzhled, upravenost a čistotu.
Prostory služeb jsou vždy vhodně a důstojně připraveny.
Masér se zavazuje o sobě uvádět jen pravdivá fakta.
Masér před výkonem zjistí anamnézu klienta a posoudí vhodnost jednotlivých praktik.
Masér vždy provádí jen ty služby, na které je kvalifikován. Pokud po objektivním posouzení svých dovedností a praxe nazná, že je to nutné, odkáže klienta na odbornou pomoc do zdravotnického zařízení.
Masér usiluje o profesní dokonalost pravidelným sebehodnocením, nalézá své silné a slabé stránky. Slabé stránky eliminuje, silné rozvíjí a neustále rozšiřuje svoje odborné zkušenosti.
Masér nikdy neexperimentuje na klientech.
Naše vize
Asociace českých masérů vzdělává své členy, sdružuje je, vyvolává diskuzi nad společnými tématy a také jedná např. se státními orgány.